FAQ

Gaat u aan het werk via A&E Personeelsdiensten, dan wilt u natuurlijk precies weten wat u verdient, wat u moet doen als u ziek bent en meer van dat soort praktische zaken. Hieronder geven we alvast antwoord op een aantal vragen die u misschien heeft.

Staat uw vraag hier niet tussen? Onze Recruitment specialisten staan u graag te woord op telefoonnummer 030-6920696. U kunt ons ook een e-mail sturen naar administratie@aene.nl.

 

1. Ik heb geen werkbriefjes meer, wat nu? (Lees verder)

2. Wanneer stort A&E mijn loon? (Lees verder)

3. Wat moet ik doen als ik ziek ben? (Lees verder)
 
4. Wanneer ontvang ik mijn loonspecificatie? (Lees verder)
 
5. Kunnen jullie mijn loonspecificatie toelichten? (Lees verder)
 
6. Wanneer moet ik de loonheffingskorting toe laten passen? (Lees verder)
 
7. Bouw ik bij A&E pensioen op? (Lees verder)
 
8. Hoe krijg ik nieuwe inloggegevens? (Lees verder)
 
9. Waarom varieert mijn netto uurloon? (Lees verder)
 
10. Hoe werkt het fasesysteem? (Lees verder)
 
11. Help, ik heb een loonbeslag. Moet A&E hier aan mee werken? (Lees verder)

12. Onder welke CAO val ik als ik voor jullie werk? (Lees verder)